حضور گسترده مردم در انتخابات

بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در مرقد امام (ره) خرداد96 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و حضور گسترده‌ی مردم در انتخابات، گفتند: از یکایک کسانی که به صحنه آمدند و بیش از# 41 میلیون رأی به صندوق‌ها ریختند، از صمیم قلب تشکر می‌کنم. ایشان، حضور گسترده‌ی مردم در انتخابات را نشانه‌ی «اعتماد عمومی به نظام» و موجب افزایش اعتبار کشور دانستند و افزودند: اکثریت هفتاد و چند درصدی مردم با حضور در انتخابات به نظام جمهوری اسلامی آری گفتند و آن را تأیید کردند و این رأی، در واقع رأی به نظام اسلامی بود. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: متأسفانه برخی افراد از روی کج‌فهمی یا با انگیزه‌های دیگر، این واقعیت را انکار می‌کنند و می‌گویند رأی مردم، ربطی به تأیید نظام اسلامی ندارد، درحالی‌که حتی افرادی که ممکن است در دل از نظام گله داشته باشند، با رأی دادن در چارچوب نظام، نشان می‌دهند که این چارچوب را قبول، و به آن اعتماد دارند و آن را کارآمد می‌دانند. رهبر انقلاب اسلامی افزودند: شورای نگهبان صحت انتخابات را خوشبختانه اعلام کرد، البته اعلام شد که تخلفاتی در انتخابات انجام گرفته و گزارش این موارد به ما نیز رسید. ایشان با اشاره به اینکه تخلفات در نتیجه‌ی انتخابات هیچ تأثیری نداشته است، گفتند:# تخلف در انتخابات مناسب نظام جمهوری اسلامی نیست و مسئولان باید این موارد را با جدیت دنبال کنند و# متخلفین را مشخص کنند تا در انتخاباتی که ملت ایران در آینده در پیش دارد، چنین تخلفاتی برافتد، زیرا اگر چشم بر تخلف ببندیم و از آن صرف‌نظر و اغماض کنیم، تخلفات تکرار می‌شود. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تشکر از مسئولان امر اجرا و نظارت در انتخابات، از برخی بداخلاقی‌های انجام‌شده در تبلیغات انتخاباتی انتقاد و خاطرنشان کردند: در تبلیغات و مناظرات حرف‌هایی زده شد و بداخلاقی‌هایی انجام گرفت و دستگاه‌های گوناگون کشور مورد اتهام قرار گرفتند که کارهای خوبی نبود. ایشان افزودند: گذشته، گذشته است و باید به آنچه در انتخابات انجام شد، به چشم اغماض نگاه شود و آن کارها تکرار نشود و ادامه پیدا نکند. رهبر انقلاب اسلامی، همه‌ی ملت را به حلم توصیه کردند و افزودند: چه آن گروهی که نامزد مورد نظرشان رأی آورده و چه آن گروهی که رأی نیاورده‌اند، باید از خود ظرفیت و حلم نشان دهند و از بی‌ظرفیتی و بی‌جنبگی پرهیز کنند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: خوشبختانه امسال آن کسانی که در انتخابات موفق نشدند، از خود ظرفیت نشان دادند، برخلاف سال 88 که عده‌ای آن مشکلات را برای کشور به‌وجود آوردند.

فرهنگی

?برگزاری اجلاس مدیران و معاونین حوزه های علمیه خواهران استان مرکزی در شهرستان تفرش
?سخنرانی امام جمعه تفرش حجه الاسلام و المسلمین حاجیلری
امام جمعه محترم تفرش بعد از اشاره به آیه ۹ سوره مبارکه زمر به اهمیت علم آموزی پرداختند
وی افزودند یکی از مقدمه های کار همین علم هست که به سه مسئله مهم اشاره فرمودند ۱- دین دانی۲- دینداری۴-دین بانی
و در ادامه به سه ماموریت مهم که برعهده همه میباشد ، سفارش فرمودند که به دو مورد آن اشاره کردند یکی هدایت فکری ، دوم هدایت سیاسی
#اجلاس_مدیران_معاونین_مدارس
#مدرسه_علمیه_الزهرا_سلام_الله_علیها_اراک

حدیث

✨?

باغ حرم تو گلشن رضوان است

قم، جلوه ای از تجلی ایمان است

بین حرم تو و امام هشتم

بین الحرمین کشور ایران است

✨میلاد حضرت معصومه (ص) و روز 

دختر بر همه‌ی زنان و دختران مبارک✨

شهدا

🔺 زیارت عجیب مزار حاج قاسم توسط همسرشان

⏪ تجلی نجابت در کرمان؛ همسر حاج قاسم سلیمانی هم برای زیارت قبر سردار دلها در صف ایستاد

امروز همسر شهید حاج قاسم سلیمانی برای زیارت مزار مطهر این شهید بزرگوار به دور از تشریفات در صف ایستاد و سپس مانند مردم عادی قبر را زیارت و محل را ترک می‌کند و حتی در زمانی که مردم در حاضر در صف از او می‌خواهند تا به زیارت خود سرعت ببخشد باز هم نمی‌گوید کیست و به زیارت خود خاتمه می‌دهد؛ این رویداد زیبا که توسط سایت آرمان کرمان بازتاب داشت اکنون سوژه رسانه‌های اجتماعی و شبکه‌های مجازی شده است.

فرهنگی

#اردوی_زیارتی_فرهنگی_مشهد

#مرکزی_اراک

#مدرسه_علمیه_الزهرا_س_اراک

اردوی زیارتی مشهد مقدس طلاب و اساتید مدرسه علمیه الزهرا(س) همزمان با دهه مبارک فجر وشرکت طلاب در برنامه های فرهنگی حرم مطهر به مناسبت دهه فجر وحضور طلاب در مهمانسرای امام رضا علیه السلام و اجرای برنامه های فرهنگی و قرائت ادعیه و اهدای جوایز به زیارت اولی های در اردو.

حدیث

🌷 پیامبر(ص):

🌷 هر کس از سه کار تکبّر نورزد، مؤمن حقیقى است:

✨خدمت به خانواده
✨ نشستن با فقرا
✨و غذا خوردن با خدمتکارش.

تحکیم خانواده؛ حدیث 319​