آرشیو برای: "اسفند 1396, 18"

ادبی

فاطمه ای فرشته خیرات بر تو و خاندان تو صلوات میلاد دختر نبوت ، همسر ولایت ، مادر امامت ، برشما مبارک باد . . . ​ بیشتر »

ادبی

نمیتوانم کلامی در مورد اش بنویسم و عاجزم فقط از خداوند میخواهم که خـدایا بالاتر از بهشت هم داری..؟ برای زیر پای مادر می خواهم روز مادر مبارک ​ بیشتر »

ادبی

ایام شادمانی و روز ولادت است هنگام شاد بودن و وقت عبادت است در مصحف خدای تعالی نوشته بود این نور با طهور ولایت سر شته بود ولادت حضرت فاطمه زهرا مبارک ​ بیشتر »

ادبی

عالم صدف است و  فاطمه(س) گوهر او گیتی عرض است و  فاطمه (س) جوهر او برفضل وشرافتش همین بس که زخلق احمد (ص) پدر است و مرتضی (ع) شوهر او ​ بیشتر »

ادبی

خورشید زمینی خدا #یا_زهرا ای زینت نام مصطفی #یا_زهرا مدح تو همین بس که شدی تا محشر همتای علی مرتضی #یا_زهرا ​ میلاد فاطمه زهرا (س) مبارک باد . . بیشتر »

ادبی

محشر دم از اعتبار او خواهد زد او دست به کار جستجو خواهد زد در کار شفاعت از غلامان حسین زهرا به خدای کعبه رو خواهد زد ​ بیشتر »

ادبی

شان است و نشانه است بانوی کرم الحق که یگانه است  بانوی کرم گویند شفاعتش به هرکس برسد دنبال بهانه است  بانوی کرم ​ بیشتر »

ادبی

عالم شده معطر از گلشن خدیجه خندد گل محمد  در دامن خدیجه آنان که دیده بستند از خدمت خدیجه کی می توان ببینند این عزت خدیجه ​ بیشتر »

ادبی

دوش از سرور غیبم بر گوش دل ندا شد گفتا زجای برخیز، عالم پر از صفا شد ظاهر فروغ زهرا از بیت مصطفی شد ​ بیشتر »