معرفی کتب انقلاب اسلامی

 

نویسنده در مقدمه ی این کتاب می گوید:« برای نگارش کتاب با منابع متعددی روبه رو بودم و وقتی تحقیق داستان را شروع کردم گمان نمی کردم با حجم انبوهی از اطلاعات مواجه شوم. حجم منابع باعث شد تا در ابتدا اثر را بر اساس همه اطلاعات آن روز بنویسم، اما پس از بازخوانی، نظرم تغییر کرد، زیرا روایت فقط مستند و تاریخی باعث خسته شدن مخاطب نوجوان می شود به همین دلیل برخی حوادث (نظیر پیوستن ارتش به مردم و شکسته شدن اعلام حکومت نظامی با اعلامیه امام خمینی (ره) را که به نظر جذابیت بیشتری برای مخاطب نوجوان داشتند در ماجراهای کتاب پررنگ کردم.»

این رمان که مخصوص رده ی سنی نوجوان است؛ ماجرای چند روز از زندگی دختر نوجوانی به نام سپیده در روزهای نزدیک به پیروزی انقلاب است. مادر سپیده از فعالان انقلابی و پدرش جزو نیروهای ساواک است. پیروزی انقلاب در این داستان فرصتی می شود تا سپیده مادرش را در میان کسانی که علیه رژیم پهلوی به خیابان ها آمده اند، جست و جو کند. تصاویر کتاب بر جذابیت و میزان انتقال حس و حال فضای داستانی کتاب به مخاطب افزوده است.

کتاب وقتی همه بیدار بودند: نوشته فاطمه قشمی، انتشارات سوره مهر، 123 صفحه 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.