معرفی کتب انقلاب اسلامی

 

شاید به جرئت بتوان گفت این کتاب یکی از بهترین، جذابترین و جوان پسند ترین آثاری است که در خصوص زندگی رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) نگارش شده است. بهترین، از این حیث که در آن به ذکر وقایعی ناب و کمتر شنیده شده در خصوص زندگی فردی و اجتماعی ایشان اشاره شده است. جذابترین، به علت استفاده بهینه از هنر گرافیک در طراحی کتاب به شکلی بدیع و بسیار دلنشین و جوان پسندترین، از حیث انتخاب، نوع ادبیات و گفتمان و پراختن به مسائل احیاناَ چالشی که در کتاب های مرسوم شاید خیلی به آن ها پرداخته نشده است.

این کتاب با وجود تعداد کم شمار صفحات از حیث تنوع مطلب کم نظیر است. برخی از موضوعاتی که در کتاب به شکل بدیع به آن پرداخته شده عبارتند از: نظر امام (ره) ذر خصوص آقای خامنه ای (حفظه الله) و رهبری ایشان؛ مقام معظم رهبری از منظر بزرگان؛ عملکرد حضرت آیت الله خامنه ای (حفظه الله) در دوران دفاع مقدس، زندگی شخصی و ساده زیستی ایشان؛ ارتباط ایشان با اقشار مختلف جامعه؛ کتاب ها دوستان تنهایی رهبری؛ نظر سیاست  مداران بزرگ جهان در خصوص رهبری و…

کتاب امتداد امام: به کوشش رضا مصطفوی و حسن ابراهیم زاده، انتشارات موسسه عماد، 176 صفحه

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.